0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Особливості водіння взимку, поради з водіння в зимовий період

Взимку існують певні особливості водіння автомобіля. Саме це послужило причиною того, що магазин запчастин Zapchasti-chery.com.ua вирішив поділитися деякими порадами, багато з яких невідомі навіть водіям з великим досвідом.

Особливості зимового водіння

Ознайомившись з інформацією і реалізовуючи її на практиці, ви зможете уникнути проблем із заметами, пробуксуванням і іншими проблемами, властивими для їзди по слизькій дорозі.

При цьому мова піде не лише про дотримання деяких простих правил, але і про критичні ситуації, які можуть виникнути у будь-який момент.

Декілька корисних порад

Їзда зимою – складний процес, до якого готові не усі. Проте починати слід саме з підготовки авто до їзди.

7 простих правил:

  • Завжди слід прогрівати двигун і КПП перед їздою.
  • Слід забезпечити нормальний огляд, дочекатися прогрівання вікон.
  • Вибрати зручний для водіння одяг і взуття.
  • Не допускати різкого гальмування і ривків.
  • Правильно використовувати світлові прилади, не забувати їх включати і регулювати.
  • Слід прибирати сніг з даху машини. При гальмуванні він може впасти на лобове скло, перекривши огляд, або створювати снігову хмару ззаду, роблячи вашу машину непомітною для інших.
  • Не слід долати замети і заноси з розгону.

Хороший огляд з прогрітого автомобіля

Дотримуючись таких простих правил, можна понизити вірогідність попадання в ДТП. Проте варто пам'ятати про те, що на дорозі багато що залежить і від інших учасників руху, і завжди необхідно бути готовим до виникнення непередбачених ситуацій, а також уміти виходити з них. Особливо, якщо йдеться про зиму.

Їзда на МКПП і АКПП

В принципі, якщо йдеться про професійних водіїв, то в зимовий час краще віддавати перевагу механічній коробці. У такому разі передача команд відбувається набагато швидше і залежить виключно від самого водія.

В той же час АКПП працює незалежно від водія, що може привести до серйозних проблем. Особливо коли необхідно провести коригування руху при заносі. Також автоматика часто стає причиною пробуксування.

Трохи понизити негативні моменти при експлуатації автомобіля на АКПП можна, включивши зимовий режим. 

Для цього досить перевести її в положення L чи переставити до зображення сніжинки. Проте тривала їзда на цьому режимі скорочує термін експлуатації КПП, відповідно використовувати його краще недовго і тільки на складних ділянках дороги.

Зимовий режим АКПП

Зима і передній привід

Водити авто з переднім приводом взимку в принципі легко. Є певні відмінності від їзди в теплий час, проте вони залишаються незначними. Взимку необхідно ретельно стежити за такими особливостями:

  • Необхідно контролювати, щоб передня вісь постійно якби тягнула авто, інакше зад почне їхати швидше, виляючи, що може привести до занесення і розвороту автомобіля.
  • При екстреному гальмуванні слід затискати педаль зчеплення для рівномірного гальмування усіма колесами.
  • Перед входженням в поворот необхідно заздалегідь скидати швидкість, інакше може статися знос передньої осі назовні.
  • При зносі передньої осі в повороті слід удатися до короткочасного використання ручного гальма. Це дозволить повернути машину на потрібний курс.

Занесення на передньому приводі

При їзді на передньому приводі в зимовий час слід уникати гальмування двигуном. Інакше зад почне обганяти перед, і можливий знос. Якщо ж почався знос при повороті, то діяти слід нелогічно.

Замість збільшення газу і збільшення повороту керма убік, слідує короткочасно удадися до використання ручника, вивертаючи кермо у напрямі руху і тільки після цього додати трохи газу. Це дозволить стабілізувати транспортний засіб і повернути його на курс дотримання.

Їзда взимку на задньому приводі

Тут все набагато простіше і логічніше, ніж у випадку з переднім. Досить виконати просту і інтуїтивну дію – понизити швидкість (просто відпустити педаль газу) і вивернути кермо у бік занесення, після чого автомобіль спокійно продовжить рух.

Їзда і занесення взимку на задньому приводі

Проте набагато складніше буде у момент набору швидкості. У таких ситуаціях занос може статися у будь-який момент, і до цього слід бути готовим. Особливо це проявлятиметься в тих ситуаціях, коли різко натиснути на педаль.

А ось гальмування у міру можливостей краще проводити саме двигуном, оскільки в цій ситуації задні колеса починають обертатися повільніше передніх, що дозволяє скинути швидкість без зносу.

Повний привід в зимових умовах

Безумовно, автомобілі з повним приводом мають переваги при їзді в зимових умовах. Тільки відноситься це винятково до прохідності транспортного засобу, і ніякому чином до його керованості в екстремальних умовах.

Зимове занесення повноприводного автомобіля

Знос авто може статися в абсолютно будь-якій ситуації. Навіть у ті моменти, коли, здавалося б, машина входить в поворот нормально, не слід розслаблятися, оскільки повнопривідні автомобілі може знести у будь-яку секунду. Вирівняти авто в таких ситуаціях практично неможливо, і залишається тільки сподіватися на те, що автомобіль «схопить» асфальт, вільний від льоду, і зможе відновити напрям руху.

Застосовувати гальмування у такому разі, як і намагатися прискоритися, не слідує. Просто відпускаємо педаль газу і сподіваємося на краще. Необхідно мати значний досвід, щоб зуміти впоратися на повноприводному авто із зносом в умовах слизької дороги.

Підсумок

Слід враховувати особливості власного транспортного засобу, особливо КПП і тип приводу, оскільки від цього багато в чому залежить поведінка автомобіля на слизькій дорозі і дії для виведення зі зносу. Тільки дотримуючись правил можна уникнути серйозних проблем.

Занесення автомобіля зимою

Дотримуйтеся дистанції, користуйтеся сигнальними вогнями, заздалегідь скидайте швидкість, вчасно змінюйте гуму і рідини, і тоді проблем на зимових дорогах можна уникнути.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Супорт тормозной перед. лев. Супорт тормозной перед. лев. Джили FC
1116
Клапан вентиляции картера MK E010402001 Клапан вентиляции картера MK E010402001
434
Прокладка маслонасоса Прокладка маслонасоса Джили СК
97
Помпа охлаждения INA-F Помпа охлаждения INA-F Чери Джаги
773
Панель передняя в сборе Панель передняя в сборе Дэу Сенс
2774
Клапан выпускной, шт. Клапан выпускной, шт.
109
Насос топливный Насос топливный Чери Кимо
1559
Блок включения фар Блок включения фар Чери Амулет
2376
Датчик холостого хода Датчик холостого хода Джили СК
252
Сухарь клапана Сухарь клапана Джили Эмгранд ЕС7
101
Капот Китай Капот Китай Чери Истар
8613


Підписка на блог
.